بلاگ فروشگاه اینترنتی پولوتک

تحلیل و بررسی لوازم الکترونیک و دیجیتال

بلاگ فروشگاه اینترنتی پولوتک

تحلیل و بررسی لوازم الکترونیک و دیجیتال

لپ تاپ اچ پی 15au620tx

لپ تاپ اچ پی 15au620TX یکی از لپ تاپهای میان رده ی شرک معتبر hp است که با توجه به امکانات متعدد و کیفیت برتری که دارد می تواند نیازهای کاربران عادی و حتی حرفه ای را هم مرتفع سازد. به کار گیری پردازنده ی کم مصرف اینتل intel به همراه پردازشگر گرافیکی بصورت مجزا نشان از سخت افزار قدرتمند لپ تاپ اچ پی 15au دارد. صفحه نماش 15.6 اینچی با کیفیت اچ دی و رزولوشن تصویر 1366x768 پیکسل با روکش مات یک نمایگشر فوق العاده و کاربردی محسوب می شود. مشخصات فنی لپ تاپ اچ پی سری پاویلیون Pavilion شامل پردازنده ی اینتل core i5، پردازشگر گرافیکی GeForce 940MX، رم 8 گیگابایتی از نوع DDR4، حافظه ی داخلی 1 ترابایت و باتری 2 سلولی لیتیوم یونی می شود. با این تفاسیر می توان انتظار داشت که به راحتی انجام انواع کارهای روزمره و ساده را به لپ تاپ اچ پی 15au واگذار کرد. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی پولوتک می توان این مدل را با قیمت خیلی مناسب خریداری نمود.




لپ تاپ اچ پی 15au113tx

لپ تاپ اچ پی 15au113tx یکی از لپ تاپهای میان رده ی شرک معتبر hp است که با توجه به امکانات متعدد و کیفیت برتری که دارد می تواند نیازهای کاربران عادی و حتی حرفه ای را هم مرتفع سازد. به کار گیری پردازنده ی کم مصرف اینتل intel به همراه پردازشگر گرافیکی بصورت مجزا نشان از سخت افزار قدرتمند لپ تاپ اچ پی 15au دارد. صفحه نماش 15.6 اینچی با کیفیت اچ دی و رزولوشن تصویر 1366x768 پیکسل با روکش مات یک نمایگشر فوق العاده و کاربردی محسوب می شود. مشخصات فنی لپ تاپ اچ پی سری پاویلیون Pavilion شامل پردازنده ی اینتل core i5، پردازشگر گرافیکی GeForce 940MX، رم 16 گیگابایتی از نوع DDR4، حافظه ی داخلی 1 ترابایت و باتری 2 سلولی لیتیوم یونی می شود. با این تفاسیر می توان انتظار داشت که به راحتی انجام انواع کارهای روزمره و ساده را به لپ تاپ اچ پی 15au واگذار کرد. پولوتک یکی از بهترین وب سایت های لوازم خانگی ست که می توان این لپ تاپ را باقیمت مناسب خریداری نمود.



https://www.polotak.com/609/laptop-hp-15au113tx-pavilinia-i5


لپ تاپ دل Latitude E6520

شرکت دل با معرفی لپ تاپ های نسل جدید خود در کنار تولید محصولی حرفه ای و کارامد در ظاهر زیبا با رقبای خود به رقابت پرداخته است و سعی در بهتر شدن دارد. دل در ساخت لپ تاپ هایش از برترین تکنولوژی ها استفاده نموده و انها را با سخت افزار قدرتمندی به تولید رسانده است. به دلیل وجود امکانات متعدد در لپ تاپ های دل کار کردن با انها برای کاربران دل چسب تر و راحت تر خواهد بود. لپ تاپ Latitude E6520 از برترین مدل های تولیدی شرکت دل می باشد که از کیفیت بالا و ظاهری زیبا برخوردارست و کارایی بسیار بالایی دارد. لپ تاپ E6520 دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی می باشد که تصاویر را با کیفیت بالای اچ دی به نمایش خواهد گذاشت. به دلیل تعداد زیاد پیکسل های به کار رفته در این نمایشگر رنگ ها با وضوحیت بالایی به پرده کشانده می شوند و نوردهی تصویر بالا خواهد رفت. از مشخصات لپ تاپ دل E6520 می توان به پردازنده ی Core i7 اینتل ، Cache 4 MB ، حافظه رم 4 گیگابایت قابل ارتقاء تا 16 گیگابایت و کارت گرافیک Nvidia NVS4200 512 MB اشاره کرد. دل در تولید لپ تاپ E6520 از قدرتمند ترین پردازنده ی شرکت اینتل استفاده نموده که از کمپانی های مشهور در زمینه ی تولید قطعات جانبی لپ تاپ می باشد. با وجود این پردازنده ی قدرتمند داده ها با سرعت پردازش می شوند و با کیفیت بالایی به اجرا درخواهند امد. لپ تاپ دل E6520 به تعدادی درگاه ارتباطی مجهز شده است که با استفاده از انها می توان سایر گجت های همراه را به لپ تاپ خود متصل نمود و داده ها را به اجرا دراورد. برای اتصال فلش مموری یا هارد اکسترنال به لپ تاپ و ذخیره سازی اطلاعات می توانید از پورت usb بهره ببرید و اطلاعات را با کیفیت بالایی ذخیره و به پخش برسانید. در صورتی که خواستید داده ی موجود در دیوایس های دیجیتالی مانند سی دی را پخش کنید می توانید از پورت hdmi استفاده نمایید و داده های تصویری را با کیفیت بالایی به پخش برسانید.صفحه نمایش به کار رفته در لپ تاپ دل E6520 دارای فناوری led ست که با وجود ان تصویر با کیفیت بالاتری رویت خواهد شد و می توان موارد خیلی جزئی را نیز مشاهده نمود. قیمت لپ تاپ دل E6520 در فروشگاه اینترنتی پلوتک بسیار مناسب است و برای خرید این محصول ویژه دل می توانید به این سایت مراجعه فرمایید و با دیدن از سایر مدل ها نیز بهترین انتخاب را داشته باشید.


لپ تاپ اچ پی HP 210 G1

شرکت اچ پی hp یکی از سازنده های قدرتمندی است که هر ساله حجم گسترده ای از لپ تاپ های بالارده و میان رده در اندازه های مختلف با عنوان های نوت بوک و اولترابوک و ... تولید و روانه ی بازار می کند. لپ تاپ های اچ پی معمولا کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند و از امکانات عالی و ایده آل برخوردار می باشند. لپ تاپ اچ پی  210g1 نیز یکی از لپ تاپ های اچ پی است و تمام ویژگی ها و امکانات یک لپ تاپ خوب و با کیفیت را دارد. لپ تاپ اچ پی 210 دارای نمایشگر ال 11.6 اینچی از نوع ال ای دی led است و کیفیت تصویر آن اچ دی hd است و تصاویر را با رزولوشن 1366x768 پیکسل به نمایش می گذارد. گفتنی است که میزان شفافیت و روشنایی صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی 210 قابل قبول بوده و رضایت بخش است. مجهز بودن نمایشگر 11.6 اینچی به روکش مات باعث می شود تا کار کردن با این لپ تاپ در محیط بیرون هم بدون مشکل باشد و خبری از بازتاب نور نیست. این نمایشگر از زاویه ی دید وسیع و گسترده ای برخوردار است و می توان در هر زاویه ای نسبت به لپ تاپ نشست و در شرایط مختلف هم می توان از آن استفاده نمود. لپ تاپ اچ پی 210g1 از نظر اتصالت و ارتباطات چیزی کم و کسر ندارد، اتصال وای فای wi-fi با استاندارد 802.11a/b/g/n و همچنین پشتیبانی از فناوری بلوتوث ورژن 4.0 از دیگر ویژگی های لپ تاپ اچ پی 210 است که به راحتی می توان بدون اتصال سیم های اضافی لپ تاپ را به سایر دستگاه های هوشمند دیجیتالی متصل ساخت. پورت ها و درگاه ه ای ارتباطی لپ تاپ نیز شامل 2 عدد درگاه USB 3.0 و 1 عدد درگاه USB 2.0 و پورت تصویری HDMI و پورت VGA و خروجی هدفون Headphone و پورت LAN می شود.


https://www.polotak.com/612/laptop-hp-210-g1-core-i3

لپ تاپ اچ پی Au116tx

لپ تاپ اچ پی au116tx محصولی زیبا و کارامد از این کمپانی ست که کارایی بسیار بالایی به همراه دارد. اچ پی شرکتی ست که به تنوع و کیفیت بالای محصولاتش شهرت دارد و لپ تاپ های تولیدی ان متناسب هر نیاز و سلیقه ای خواهد بود. لپ تاپ های اچ پی در این سال های اخیر به محبوبیت بسیار بالایی دست یافته اند و شهرت زیادی برای خود دست و پا کرده اند. لپ تاپ های تولیدی اچ پی مناسب دانش اموز ، دانشجو و کسب و کار خواهد بود و انتخاب عالی برای افراد با هر سلیقه ای می باشد. اچ پی در تولید لپ تاپ های خود از پردازنده ی قدرتمند شرکت اینتل بهره برده که کیفیت بالایی را برای محصولات این کمپانی رقم زده است. لپ تاپ اچ پی au116tx محصولی با کیفیت از این کمپانی ست که از پردازنده ی قدرتمند Core™ i5-7200U شرکت اینتل ، درگاه  Ethernet LAN ، قابلیت وای فای و بلوتوث بهره می برد و برای هر استفاده ای مناسب خواهد بود. باتری که اچ پی برای لپ تاپ au116tx در نظر گرفته است دو سلولی 41 وات لیتیوم یون می باشد که از طریق ان می توان مدت زمان زیادی را با لپ تاپ اچ پی کار کرد. برای این که بتوان به شبکه ی خانگی متصل شد می توان به دو روش سیمی از طریق پورت lan و بیسیم از طریق وای فای داخلی عمل کرد. از طریق درگاه ارتباطی usb در لپ تاپ اچ پی au116tx شما می توانید انواع داده را بر روی فلش مموری یا هارد اکسترنال ذخیره نمایید یا داده های موجود در انها را بر روی نمایشگر لپ تاپ پخش کنید. پورت hdmi در لپ تاپ اچ پی au116tx برای انتقال تصویر از سایر دیوایس های دیجیتالی به لپ تاپ کاربرد دارد. صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی au116tx اندازه ای معادل 15.6 اینچی را دارد و تصاویر را با کیفیت بالای فول اچ دی در رزولوشن 1920x 1080 به نمایش می گذارد. برای اینکه بتوان به صورت بیسیم به سایر دیوایس ها و گجت همراه متصل شد ، اچ پی برای لپ تاپ hp au116tx قابلیت های بلوتوث و widi را به کار برده است که داده ها را با کیفیت بالایی انتقال خواهند داد.